Офіційний сайт

-

Телефон

1580,  588888

050-222-1580

096-222-1580

 

За цими номерами Контакт–центр приймає звернення з питань:

  • аварійних відключень та виникнення аварійних ситуацій
  • усіх питань житлово-комунального господарства і благоустрою (водо- теплопостачання, інші інженерні комунікації, ліфти, зовнішнє освітлення, збір побутових відходів, послуги з утримання прибудинкової території)
  • охорони здоров’я
  • освіти
  • соціального захисту
  • громадського транспорту.

Муніципальний Контакт–центр також цілодобово проводить психологічне та інформаційне консультування громадян, які потребують такої допомоги. Всі звернення чернівчан до Контакт-центру реєструються в електронній базі даних, дзвінки записуються.

Оператор Контакт-центру приймає заявку (звернення), передає її для виконання   відповідній міській службі чи підприємству, контролює стан її виконання та обов’язково повідомляє заявнику про виконання його звернення. При потребі оператор забезпечує переадресацію (направлення) заявника до інших фахівців та служб, організацій та установ, які є компетентними у даній проблемі та більш кваліфіковано можуть задовольнити запит.

Оператор особисто контролює, щоб такий контакт відбувся і заявник оперативно отримав відповідь. Програму, яка об’єднує Муніципальний Контакт–центр з усіма диспетчерським службами міста та дозволяє відстежувати в он-лайн режимі стан виконання звернень чернівчан, розробила місцева компанія Лангейт. Програма дозволяє міському голові в   он-лайн режимі здійснювати контроль за роботою усіх міських служб над виконанням звернень чернівчан, які надійшли на адресу Контакт-центру. Муніципальний Контакт–центр працює також із програмою електронних звернень громадян « Відкрите місто», яка вже здобула довіру чернівчан.

Моніторинг виконання звернень, які надійшли на телефон Контакт-центру, здійснюється щоденно, його дані аналізуються і за результатами цього аналізу приймаються управлінські рішення для упередження аварійних ситуацій в міському господарстві.