Мета Контакт-центру – забезпечити оперативне реагування на звернення чернівчан усіх міських служб, комунальних підприємств та посадовців.

Оператори Контакт-центру цілодобово перебувають на зв’язку з чернівчанами за номерами

15-80 ( для стаціонарних телефонів)

 588-888 (усіх телефонних операторів).

За цими номерами Контакт–центр приймає звернення з питань: аварійних відключень та виникнення аварійних ситуацій усіх питань житлово-комунального господарства і благоустрою (водо- теплопостачання, інші інженерні комунікації, ліфти, зовнішнє освітлення, збір побутових відходів, послуги з утримання прибудинкової території) охорони здоров’я освіти соціального захисту громадського транспорту.

 Всі звернення чернівчан до Контакт-центру реєструються в електронній базі даних, дзвінки записуються. Оператор Контакт-центру приймає заявку (звернення), передає її для виконання   відповідній міській службі чи підприємству, контролює стан її виконання та обов’язково повідомляє заявнику про виконання його звернення. При потребі оператор забезпечує переадресацію (направлення) заявника до інших фахівців та служб, організацій та установ, які є компетентними у даній проблемі та більш кваліфіковано можуть задовольнити запит. Оператор особисто контролює, щоб такий контакт відбувся і заявник оперативно отримав відповідь.

Програма дозволяє міському голові в   он-лайн режимі здійснювати контроль за роботою усіх міських служб над виконанням звернень чернівчан, які надійшли на адресу Контакт-центру. Муніципальний Контакт–центр працює також із програмою електронних звернень громадян « Відкрите місто», яка вже здобула довіру чернівчан. Моніторинг виконання звернень, які надійшли на телефон Контакт-центру, здійснюється щоденно, його дані аналізуються і за результатами цього аналізу приймаються управлінські рішення для упередження аварійних ситуацій в міському господарстві. 
Джерело: http://chernivtsy.eu/portal/4/problema-avariya-pytannya-do-miskoyi-vlady-telefonujte-15-80-abo-588-888-74616.html#more-74616