Відтепер споживачі газу Чернівецької області матимуть змогу отримувати консультаційні послуги та надавати дані фактичних показів лічильника за єдиним номером Контакт-центру ПАТ «Чернівцігаз». Кваліфіковані оператори опрацьовуватимуть звернення клієнтів компанії щоденно з 8 до 20 години

В ПАТ «Чернівцігаз» розпочав роботу новий Контакт-центр. Метою його створення є запровадження більш ефективного формату взаємодії між споживачами природного газу та ПАТ «Чернівцігаз». Сім днів на тиждень з 08:00 до 20:00 клієнти компанії можуть отримувати консультаційні послуги зателефонувавши за номером 
(0372) 931-904

 

Оператори Контакт-центру можуть надати інформацію про стан особового рахунку та розмір пільги або субсидії, якщо такими користується клієнт. Також за номером Контакт-центру споживачі газу Чернівецької області можуть повідомити про фактичні покази лічильника та отримати он-лайн консультацію щодо послуг, які надає компанія.

Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими і міжміськими тарифами.

Джерело: Офіційний сайт ЧернівціГаз